livetsomhastmanniska

Direktlänk till inlägg 19 december 2010

Tolkning och snö!

Av Moa Azkmyren - 19 december 2010 21:33

Stallet idag va galet kul! :D


Började me att jag tog in Lucky och så red jag han lite i paddocken, och det blev lite bock och bus i snön , ;)

Lite smått kul va det tyckte han, han ÄLSKAR snö, för dom som inte vet ;)


Sen tog jag och Alma in Saga och fixade henne, sen blev det tolkdags :D

Haha , det gick ju som det gick ;)

Så vi tog av Saga dom sakerna och sen åkte jag pulka ner för ena galoppbacken, medans Alma galopperade me henne , och så bytte vi av :D

Det va kul, och vi har en väldigt fin pulkabana!


Saga fick en ordentlig avskrittning iaf ;)


Luckys outfit - Gult schabrak , någon svart sadel , och ett brunt träns utan nosgrimma :)

Sagas outfit - Rött schabrak, någon svart sadel , svart träns utan nosgrimma :)

Min och Almas outfit - svarta mjukisbyxor, ridskor, jacka och hjälm/mössa :D

Haha , toppen dag i stallet :)


Nu står hästarna inne, va och släppte in dom för en stund sedan :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Azkmyren - 5 februari 2011 15:29

Lite om Saga då Vad heter hästen? SagaTycker du den har ett fint namn eller vill du att den ska heta något annat? jag tycker det är super gulligt ^^  Vad kallar du hästen?  Snäckan, gumman,Suffis,Sagis,Saga, osv Vad kallar andra hästen? SagaHur ga...

Av Moa Azkmyren - 5 februari 2011 15:17

Lite om Lucky då ja Vad heter hästen? LuckyTycker du den har ett fint namn eller vill du att den ska heta något annat? jag tycker det är super fint! Vad kallar du hästen?  Lucky, Luckie, Beebis, Tjöckis Vad kallar andra hästen? LuckyHur gammal är ...

Av Moa Azkmyren - 5 februari 2011 14:41

Tänkte skriva lite fakta om mina hästar. vi börjar me Magnum :)   Vad heter hästen? MagnumTycker du den har ett fint namn eller vill du att den ska heta något annat? Supeer! Vad kallar du hästen?  Magnom,Magnjum,Magnym, Bebishästen,Bubben o...

Av Moa Azkmyren - 30 januari 2011 20:31

Idag va jag i stallet själv :)Så tog mejj tid att ha kul me båda mina pojkar, och att dom skulle ha kul med mejj :D Började me att mocka och fixa i stallet :) Sen tog jag in Lucky, lät honom stå helt still i stallgången, vilket gick super :')Han ...

Av Moa Azkmyren - 28 januari 2011 14:26

Har glömt o uppdatera, men som sagt, har för det mesta bara skrittat Magnum :s men iaf. I måndags red jag me Felice :)Hon på Lucky och jag på Magnum. Magnum va pigg o framåt, jätte duktig !:) I tisdags, har jag för mejj att han vilade, och i ...

Presentation


här får ni följa min vardag i stallet :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om hur jag skriver dagens rispass ?
 Ja
 Ja, fast skriv lite om er outfit me
 nej

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards