livetsomhastmanniska

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Moa Azkmyren - 31 december 2010 20:15

Imorn , den 1 Januari, fotar pappa mej och pållarna !:)

bilder kommer ngn här, resten på min bdb  - azkmyren! :d


Magnum - Longering i bara grimman, rida lite på volten

Lucky - Lite ridning på volten och bus i backen

Saga - Mys och lite arbete från marken


 


/ Azkmyren

Av Moa Azkmyren - 31 december 2010 19:02

Mitt hästliv 2010.

Har varit både upp och ner.

Det har varit bra, det har varit dåligt.

Det har gått bra, det har gått dåligt.


Januari

Jag red Lucky för förtsa gången i ridhus.

Vilket gick sådär.


Februari

inte så mycket hände.

Men lucky gick som en klocka.


Mars

Jag och Lucky hade en bra tid och allt gick super!

Den 23 hade jag ägt Lucky och Saga i exakt ett år !:')


April

Lucky gick som en klocka.


Maj

Lucky va bra


Juni

Min och Luckys sista månad tillsammans, vår sista månad tillsammans.

Ny pånni stallades in, Felices lilla minishettis.


Juli

Jag och Lucky startade vår sista start, även den dagen vi beslöt oss för att lämna ut honom och jag skulle ha ny häst.

Jag provred 2 hästar.

En fullblodsvalack , fast fick inte honom

Och den vackra häst jag har idag.

Magnum.

Provred honom den 18,

Han flyttade hem den 22,

Startade vår första träning den 25, fick två rosetter med mej hem


Augusti

My började rida Lucky.


September

Magnum började testa mej och hålla på,

men annars gick det super!


Oktober

My blev fodervärd på Lucky.

Magnum började skärpa sej


November

My lämnade Lucky.

Jag beslöt att Magnum skulle få en tävlingsfri och träningsfri vinter, så vi hade bara kul!


December

Jag har ridit två hästar, Lucky och Magnum och alla har gått som klockor.

För det mesta..




/ Azkmyren

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


här får ni följa min vardag i stallet :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om hur jag skriver dagens rispass ?
 Ja
 Ja, fast skriv lite om er outfit me
 nej

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards