livetsomhastmanniska

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Moa Azkmyren - 28 januari 2011 14:26

Har glömt o uppdatera, men som sagt, har för det mesta bara skrittat Magnum :s

men iaf.

I måndags red jag me Felice :)
Hon på Lucky och jag på Magnum.

Magnum va pigg o framåt, jätte duktig !:)

I tisdags, har jag för mejj att han vilade, och i onsdags med...

Men igår ( torsdag ) hoppade jag av i stallet med bussen och fyllde på vattnet och så, blötte magnums kraftfoder, sen tog jag en grimma,longerings lina och longeringsspö, sen gick jag ut och hämtade honom, gick ut i paddocken och longerade honom lite,började i skritt och trav :)

Sen fick han något ryck och började busa och flänga omkring, och jag tränade in en stegring på komando :')
sen busade vi lite till, massa bock och spark, ^^

sen åkte jag hem :)


nehe, nu ska jag dra till stallet o NH träna, hejjsvejjs!




/ Azkmyren

Presentation


här får ni följa min vardag i stallet :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om hur jag skriver dagens rispass ?
 Ja
 Ja, fast skriv lite om er outfit me
 nej

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards